søndag 1. april 2012

Fredelig palmesøndag......

En skulle tro at "jula varer helt til påske" - så lang tid det går mellom livstegn herfra ! ;)
Travle tider og hardt angrepet av den berømte tidsklemma - og man får lite og ingenting til overs for får blogging og sånt ! ;)

Idag har vi hatt en skikkelig oppladningsdag her hjemme ! Ingen planer , ingen avtaler eller noe å rekke - utrolig deilig (og nødvendig! ) med slike dager innimellom ! :)
Dagen begynte med hele gjengen samlet til frokost med ferskt brød , pålegg og GULE egg ! :)  
Vi har ikke malt eggene , men hatt løkskall i kokevannet sammen med eggene - og vips - fine gule egg til frokostbordet !

Med påske og våren såvidt igang - så er det jo sol og mildere temperaturer man drømmer om ........Idag, har det derimot ikke vært mye som minner om vår - med snøbyger og iskalde vindkast !
Derfor har vi kost oss for det meste innendørs idag - men unntak av barna som har vært ute og lekt i sandkassen , imellom snøbygene !

Jeg har ferie sammen med barna i over en uke , noe jeg ser veldig frem til ! :D
Vi har foreløbi ingen planer , siden det er ro ,avslapning og tid med hverandre ,vi føler vi trenger mest .....

 *******************************************************************

Håper også alle dere får en fin påskeferie - sammen med de du er glad i ! :)

Påskeklem til deg <3 fra meg !


4 kommentarer:

Unknown sa...

Så kjekt å høre fra dere igjen. :-) Nydelige bilder som alltid her inne! Jeg kjenner igjen følelsen med tiden som går så alt for fort... Så vi skal også ha en rolig påske hjemme og bare pleie familielivet :-)

Ha en herlig fredfull påske!

klem

Alven sa...

Hei :-)

Så fine bilder og skjønner godt at tiden ikke alltid er på vår side :-) Så artig med gule egg :-) Dette må prøves når vi skal på hytta :-)

Ønsker deg en flott påske :-)

Klem

Therese sa...

Jeg vet akkurat hvordan du har det når det gjelder tidsklemma, den kan til tider være lei for flere av oss ;) Tusen hjertlig takk for en koselig kommentar du hadde lagt igjen hos meg. Så koselig at du liker bildene mine :) Når det gjelder fotoredigering så bruker jeg stort sett Photoshop elements. Dekoren jeg bruker er såkalte stamps eller brushes som du enkelt får lastet ned fra nettet. Noe finnes dere ute gratis mens andre må man betale noen dollar for. Jeg bruker mye google for å finne dekoren min så prøv der du også ;) Når det gjelder skrifttyper kan du laste ned i bøtter og spann hos fontspace.com.

Håper du får en fortsatt fin påske med dine kjære :)

Himmelberget sa...

Hei Liv Elin !
Tusen takk for koselig helsing på bloggen min :)
Eg er relativt fersk i gamet og det er med litt skrekkblanda fryd eg trykker på "publiser"-knappen. Men det går betre og betre for kvar gong :)
Har besøkt bloggen din med jamne mellomrom, og likar meg godt her.
Håpar du har det kjempefint og at framtida er lys !
Ha ein flott haustdag, så kanskje me sjåast snart ?

God klem/Janne