lørdag 16. april 2011

Palmehelg !


Da var det nok en gang helg igjen - og jeg fikk plutselig bloggeånden over meg , etter enda en pause ....... Våren er kommet og dt går mot lysere tider , så satser på at inspirasjonen kommer sprettende !


Her i gården er det litt vårrengjøring , nedpakking av tykke vinterklær og vasking av vår/sommerklær som står øverst på prioriteringslisten om dagene !
På en tur ute før helgen fant jeg et lite tre med gåsunger som jeg tok noen kvister fra. Planen er å pynte de opp litt med malte påskeegg , som ungene skal male iløpet av helgen ......


Utendørs er det noe helt annet som foregår .......Vi er gått igang med et morsomt lite prosjekt for ungene - nemlig bygging av et lekehus !

Det begynner etterhvert å huse seg veldig !
Reisverket er satt opp - taket begynner å komme på plass ..... Ungene synes det er stas å få være med pappa å hjelpe til - de hamrer spikrer og bærer taksingel ! Innsatsen er det ikke noe å si på ! ;)

Men nu er min lille blogge/hvilekvote over - vi er invitert i bursdagsselskap ikveld og jeg må hive meg rundt og få laget litt mat til flinke byggegjengen min !

Vil ønske dere alle en riktig god palmehelg - så sees vi igjen snart !
Ta vare på de du er glad i ! <3

8 kommentarer:

Rosa sa...

Så utruleg fin den leikehytta vert!! Eg har så lyst til at jentene mine skal få noko slikt, men foreløpig har det ikkje blitt meir enn med planane, og eit par forsøk på nettauksjon. Kanskje eg kan "lure" mannen til å bygge ei i sommar?

God palmehelg vidare!

A-H sa...

Så morsomt med lekestue, sikkert kjempegøy å få være med å bygge;)

Håper dere får en strålende fin påske;)
Klem

Ragnhild - Kunsten å elske sa...

Så nydelige bilder du tar, som alltid Liv Elin. =)
Og lekehytta ser fantastisk flott ut! Håper vi får se bilder av det ferdige resultatet også?

Tusen takk for så koselig kommentar inne hos meg.
Ha en fortsatt deilig søndag, tross regn og dårlig utevær. =)

Klem fra Ragnhild

Kristina, nord i bygdo sa...

Tusen takk for koseleg helsing på bloggen min :) Kjekt med nye bekjentskap, flott blogg du har! Så koseleg lekehus de bygger til ungane! Eit slikt skulle eg òg gjerne hatt i hagen ;) Ha ei god påskeveke. Kristina

Unknown sa...

Bloggelysten kommer gjerne med våren;))
Alt våkner til liv etter en laaang dvale ♥ deilig;)
Flotte bilder!

Ha en finfin mandag!

Klem Line

MissMette sa...

Hei Liv Elin
Så herlig lekestue dere bygger, den kommer til å bli knallfin... og så NYDELIG julekort du laget i noen innlegg under her, så fint... Ønsker deg en fin kveld videre. Klem fra Mette

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Välkommen tillbaka. Med våren och ljusare tider kommer förhoppningsvis inspirationen tillbaka.

Hoppas du har haft och har en fin påskhelg sammen med familjen. Må gott!

LilleLeo sa...

Wow, det var litt av et lekehus! Jeg vet om to her i huset som hadde _elsket_ et sånt et!