fredag 21. august 2009

Bo med Barn


Butikken Bo med Barn - tidligere Strandlykke,
har i disse dager startet opp igjen
med en butikk fyllt av morsomme leketøy og andre ting til barn.
Jeg har selv handlet fra denne butikken tidligere ,
og var veldig fornøyd over både rask og god service - samt kjempfine
produkter til barna !
Anbefaler et besøk innom den flotte nettbuttikken
du vi helt sikkert finne noe der som
frister !
Frem til 30 august
har butikken konkurranse gående !!
Du kan delta ved å klikke deg inn til butikken
og skrive noen ord under innlegget for konkurransen, og ved å legge igjen
en kommentar i din egen blogg.
Om en ikke har blogg selv ,er det visst fullt mulig å delta likevel !:)
***

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hei:)

Takk for hyggelig besøk og kommentar i bloggen min:)
Tror ikke jeg har vært hos deg før, men her var det så trivelig at jeg kommer nok innom her rett som en skvett:)

Ha en fin helg:)

Vibeke sa...

Hei Liv Elin :)

Så hyggelig å se "liv" her inne, har savnet deg og innleggene dine!

Her går det i bryllupsforberedelser for tiden, koser meg med det men er bittelitt stresset også over alt som ikke kan ordnes før degen før selve dagen...I kveld har jeg sittet og fyllt 30 mini-tekanner med diverse småtteri, skal være en liten oppmersomhet til bryllupsgjestene (damene):)

Håper det står det til med deg og dine!

Ønsker deg en finfin helg,
klemmer

silje-sin sa...

Hei Liv Elin! Strandlykke har masse fint, der har jeg handlet også. Lena, som driver den, og jeg bor i samme by, så da kan jeg møte henne og få varene. Litt koselig det også! jeg liker bloggen din veldig godt, synes den er så varm og hjertelig:) Ha en fortsatt fin uke! klem fra silje.